sobota, 30 lipca 2016

SEE THE SKY video

Przepraszam za małą nieobecność niestety nie jestem w stanie pokonać małych problemów z połączeniem internetowym w moim domu :(
Ale wróćmy do świata BC. Oto co działo się przez ostatnie kilka dni:
See The Sky jest już oficjanie wydane. DO pobrania za darmo dla użytkowników premium strony Spinnin' jeszcze przez 13 dni (do 12 sierpnia). A tu łapcie teledysk.


A wczoraj BC zagrali guestmix dla Dja Torio.


I jakże przeurocze zdjęcie tak trochę znajome dla fanów BC :)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika BREATHE CAROLINA (@breathecarolina)

I jeszcze mały wywiadzik przeprowadzony z Davidem i Tommym już jakiś czas temu, bo na początku miesiąca - 1 lipca chłopcy byli w San Francisco, bo grali tam koncert i to właśnie w ten dzień został przeprowadzony wywiad. Ale przejdźmy do rzeczy oto on:


A jakby ktoś chciał tłumaczenie to piszcie w komentarzach, bo nie wiem czy jest sens to tłumaczyć bo może wszyscy rozumiecie co oni mówią. No tak więc jak coś dajcie mi znać :) I to wszystko jak na razie :) Aha jeszcze jedno jakby ktoś chciał żebym mu przesłała "See The Sky" to też piszcie w komentarzach i podajcie swój email, bo ja już mam pobrane, a może wy nie chcecie zakładać tam konta z takich czy innych powodów nie ważne. Po prostu dajcie mi znać jakby coś :) To do następnej notki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz