niedziela, 17 lipca 2016

UWAGA UWAGA!
Mam dla was świetną wiadomość -nowa piosenka BC, stworzona razem z Jay'em Cosmic'iem na której swój wokal użyczyła Haliene będzie dostępny do pobrania za darmo. Jest jednak jedno małe ale, aby to zrobić trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem premium na stroni spinninrecords.com. Jednak rejestracja jest darmowa tak więc nie musicie się martwić. Ja sama osobiście to sprawdziłam i mam tam konto od początku istnienia premium i jak na razie nie miałam żadnych problemów, wszystko działa tak jak powinno i na ten moment możliwych do pobrania było 15 utworów oraz 5 EPek (oczywiście od różnych artystów takich jak np. Quintino, czy Juliana Jordana) tak więc to czysty zysk dla was :)
Będziecie mogli ją pobrać od 29 lipca, i ta możliwość będzie prawdopodobnie udostępniona przez tydzień (czyli do 5 sierpnia) bo tak właśnie było z poprzednimi wydawnictwami.
A tutaj trailer piosenki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz